Emine55 Kızlar beneklerinizin emzirme ve uykuları nasıl sarılık olmasından korkuyorum o yüzden her fırsatta ezmiyorum ama dün hep uyudu 5 günlük daha ama 1 saatte bir kaldırım emzirdim de 15 dk anca ennfazka 20 dk emdi sizinkiler nasıl
Mrvbdk Emine55 her fırsatta emzir canım sarılığı öyle gidiyor ben ilk 2 gün kendm uyandrdm ama sonra hep kendi kalkıp saat bası emdi
Smy Benmki de 3 günlük emmiyo ama sütüm gelmedi hala smdi de biberona alıştı sanrm hiç almak istemyo çok Üzgünm agrlarm var bi taraftan napcm bilmiyorum
Elaali Benim Bebegin 1 haftalık oldu doğduğu günden beri kuvozde 1 haftadır ne mama ne anne sütü vermediler sadece serumla beslendi sarılığı oldu geçti çok şükür bugün beslemeye başladık çok şükür anne sütü aliyor her 3 saatte bi yanına gidip emziriyorum
Mrvbdk Emine55 10 dk yada 15 dk emerdi . İlk gebeliğimde böyle bundada öyle olur dye düşünyrm. Brde sarılıgımız vardı doktor hastaneye yatralım dedi yasım küçüktü belki hani bakamam dye düşünms bende hayr dedim cok emzrdm doktor ble şaşırmıstı atlattı dye