Hilal2205 39 haftalığım iki saattir kasıklarımda çok şiddetli bir ağrı var geçmiyor ne oturunca nede ayakta durunca geçmiyor duşa da girdim daha çok siddetlendi simdi de bel ağrım başladı acaba doğum sancısı mı?
Nergis0 Hilal2205 sancılar aralıklarla gelip aralarda rahatlama oluyor mu? Benim doktorumun ilk gebeligimde gerçek mi yalancı sancı mi olduğunu ayırt etmek için sorduğu soru şu oluyordu “uykudan uyandırıyor mu?” yani uykuya dalabiliyor musunuz veya uykunuzdan uyandıracak kadar şiddetli mi sancı yoksa dinlenince geçiyor mu? Duşla vs de rahatlama olmuyorsa biraz kendinizi dinleyin sancılar arasında belli bir süre olmalı adet ağrısına benzer bir ağrıdır. Aralardaki süre 4-5 dk kadar kısa ise doğum başlamış anlamına gelir hayırlı olsun 💓
Hilal2205 Nergis0 daha uyumadığım için ayırt edemiyorum ama oturunca da geçmiyor canım gelip giden bir ağrı değil çok şiddetli adet sancısı gibi. Takipteyim eğer sıkılaşır ve siddetlenirse gitcem hastaneye. Bilgileriniz için teşekkür ederim ☺️
Mervemrym Ben suni sancı aldığımda öyleydim hiç geçmeyen sancım vardı , doğuma yakın 5 dakkada bir agrı ve istemsiz ıkınmayla doğumun başladığını hissettim