Hafissee Sadece aksamları oluyor bu durum . Yemek yiyemiyorum midem sıkışmış sanki ya . İki kaşık yiyip kalkıyorum kilo almadım hareketsiz de değilim ama aksamları aç kalıyorum resmen 😞 valla cocugumda aç kalıyo kesin napcam böyle karnım yırtılcak resmen
BegumIscanTunc Hafissee aynı durum bendede var annem sağolsun elinde kaşıkla peşimden koşuyor üzülüyor yiyemedigim için onu üzmemek için zorla yiyorum ama sonra midem çok feci oluyor patlamaya hazır balon gibi oluyorum sade soda içip yürüyüş yapıyorum azıcıkta olsa rahatlamaya çalışıyorum daha 27+1 haftayım ilerisini hiç düşünemiyorum 🥴😭
MucizeAnnesii Hafissee canım yemeye çalış ara ver devam et bende senin gibiydim bebeğim geri kaldı . Kilo da almamıştım üstelik . İştahım da gidiyordu bebek geri kaldı . Depolardan besleniyor olayı pek de olmuyor . Şuan 35 haftalığım hala aynıyım zorla yiyorum
Lulemom Benimde akşam yemeklerinde öyle oluyo. Yeni çıkmaya başladı karnım. 23+1 deyim. Ama böyle gerine gerine yürüyorum akşamları. Karnım çok geriliyor
BegumIscanTunc Hafissee Rabbim hepimizin yardımcısı olsun ya çok zor durum aşırı zorluyor sanki bir tane bebek değilde 3 tane taşıyormuş gibi hissediyorum soda içerek yürümeyi dene sende canım azda olsa o gisten rahatliyorsun bebeklerimizi sağlıkla kucaklarımiza alalım inşallah 🤲
Hafissee depsizoo yicek yerim yok inan ki iki kaşık ya ilaç içiyorum diye oda 3.kaşık yok yani gitmiyo da sığmıyoda
Hafissee MucizeAnnesii gün içinde yiyorum ara ögün bol meyve ve yogurt onun etkisi oluyordur ya haftaya kontrol inşallah geri kalmamıştır 😑😑
kucuktosbik27 Hafissee magnezyum kullanıyormusunuz şişkinlik oluyodur bebişin pozisyonuda etkiliyordur
Tuba04 Hafissee bende de öyle oluyordu soda iç kuzum mutlaka özellikle yemekten sonra rahatlayacaksın
12oe Hafissee bu durumun aynısını iki haftadır ben yaşıyorum ağlamak üzereyim. Akşamları zehir oluyor resmen sadece şişiyorum yesemde yemesemde. İçime hava basıyorlar sanki gerildikce geriliyorum🥺 afedersiniz gaz mı oluyor ne oluyor anlayamadım. Bir çözüm bulursanız yazın nolur
12oe Hafissee ayneen öyleyim bende gece esime sahur hazırlarkende içim gidiyor ama yiyemiyorum yine. Allah yardımcımız olsun