hirahamza65 40+1 Bir doğuramıyorum postuda benden gelsin kızlar böyle benim gibi 40 41 haftalık olanlar ne yapıyorsunuz Nasılsınız sancı falan var mı bende 0 sancı ne olacak böyle ilk gebeliğimi yaşiyorum çok tedirginim bu günlerde 😒😒
Nisosss hirahamza65 bende 38+3 oldum ilk gebelik doktor 40 i bulmaz dedi ama beklemektrn mahfoldum resmen gelsin diyorum artık yoksa gidip sezeryan istiycem az kaldı 😂
Ozgnzgn hirahamza65 yarın 40 oluyorum hiç bi belirti yok yürüyüş squat herşeyi yapıyorum ilk hamileliğim yarın kontrolum var bakalım ne zamana kadar beklices daha🙄
Akoalalover hirahamza65 38+0da doğum yaptım ben ilkgebelikte . Ama benimkine kalsa 34de gelecekti Zor tuttuk😁
Ceyo93 hirahamza65 ilk 41 de oldu suni sancı ile oldu şuan 2.yide 41 e kadar bekleyeceğiz gelmiyor malesef olmayınca olmuyor demekki 🙈😂
Ozgnzgn hirahamza65 yok valla daha hiçç sancım olmado sadece arada bi karnım sertleşip geri düzeliyor onda da ağrı sızı yok zaten nstde de sancı çıkmadı hiç şuana kadar😬
Ebruuuucn1 39+4 🤦♀️ Benimkisinde gelmeye niyeti yok herşeyi deniyorum ama olmuyor doktorumda 41 e kadar bekleyebiliriz dedi ama beklemek gerçekten çok Zor