BerrakK izninizi 32+0 olduğunuz gün alıyorsunuz. 32den 37ye o 5 haftalık süre içinde fiili olarak ne kadar çalışırsanız doğum sonrası o kadar fazladan izin kullanıyorsunuz. Yani bayrama denk gelmesi vs çok önemli değil. Eğer 32 haftanız bayramın içine denk geliyorsa o zaman bayramdan snraki ilk iş günü raporunuzu götürürsünüz