mustafaveannesii Hanımlar merhaba :) dün tetonoz aşımı oldum kolumu kaldıramıyorum :( bugun de tekrar sağşık ocağına gittim banyo yapabilir miyim diye sordum yap dedi ama yine de fikir almak istedim yapan var mı :)
Umuhn Bnde geçen hafta olmuştum sadece o gün banyo yapma dedi. Ertesi gün yapabilirsiniz demişti benim 3 gün kolum agrimisti
Eylulunannesi-2 mustafaveannesii valla bendr agrısıda olmadı cnm agrı olur demişlerdi hiç bişey olmadı. Duşun u falan alablrsn herhangi bişeklde seni etklemez ama. Arkadasmda tetenoz asısın dan sonra üstüne yatınca agryo demşti. Bende oda olmadı bilemedm