Yenigelin543 Kız 19+1 olduk sanki karnımın sol tarafının içinde birşey sürünüyor gidiklaniyorum birden sizce bebeğim mi bu😍😍
Gururunannesi Yenigelin543 bebiş olabilir bnde 19 da solumda birşeyler hareket edior dedim doktor yok kızım gaz o dedi 🤣🤣😂
mavisevdasi Yenigelin543 ay bende öyleydim bebiş olabilir kız mı bebeğin benimde öyle soldaydı geç oynadı ama 20+3 de anca oynadı 😂😍
Yenigelin543 Durunbigeldim dün hissettim üç defa falan pıt diye attığını canim bugünde sürünme gibi bişeyler hissediyorum cok
Durunbigeldim Benim ki daha aşağıda hareket ediyor aynı haftadayız sanki bişry kayıyor pıt pıt atıyo bazen😂
mavisevdasi Yenigelin543 ay maşallaah sağlıkla gelsin bebişlerimiz o zaman bebiş hareketlerii gece uzanırken sırt üstü uzanınca bir iki dk bekle pıt pıt vuruyo hafiften bende öyle oluyo 😂😍