EsenPelin ben o haftalarda sürekli simit tost yedim sürekli ama sabah öğle akşam yedim doktora sordum artık çocuk beslenmez diye düşündüm ama bişey olmaz aç kalmandan iyidir dedi çok şükür 12. haftadan sonra normal kahvaltı yemek falan yemeye başladım şu an 18. haftadayım rahatladım