zeynepduha Biz 40′ı çıkana kadar deftere not aldık, günlük bir tablo oluşturuyor ve bilgileri yazıyorduk, doktoru da oradan bakıp takip ediyordu. Size de çizelgeyi yazayım. Ayrıca bebek doyunca diliyle iter, siz de günlük çiş ve kaka yapıp yapmamasına bakarsınız , her gün çiş mutlaka yapmalı her açtığınızda, yaklaşık 3 saatte bir, kaka günde bir veya 2-3 olabileceği gibi 2-3 günde bir de yapabilir.
Takip çizelgesi örneği👇🏻
Saat/ Anne Sütü veya Mama/Çiş/ Kaka/ Ateş
07.00/ Kaç cc ya da Dk. /+- /+-/36,5ile37,5