nslhnyldz Aşırı derecede ağrın varsa yerinde bile duramıyorsan acile git ama çok değil diyorsan randevu al doktoruna görün yada yaz benim o haftalarda ağrım oluyordu prosgestan verdi ne olur ne olmaz diye ☺️ Ben şu an 15 haftalığım halada ağrım oluyor yani normal artık