Kızlar 33 haftalık hamileyim doktorum gebelik şekerim olmasından dolayı normal doğumun olamıcağını hatta 40ı bile beklemeden 38de almamız gerektiğini söylüyor. Sıkıntı şurdaki ne bebeğimde irilik var ne de önde gitme ne de su fazlalığı ben deseniz bu zamana kadar 7 kilo aldım sadece ödemim bile yok. İnsülin kullanıyorum ve şekerim şuan gayet iyi gidiyor 🤦🏻♀️ Gebelik şekeri olupta normal doğum yapan var mı acaba aramızda.?