Önceki gittiğim hastanede idrar yolu enfeksiyonu olduğu söylendi şehir hastanesinde yada üniversite hastanelerinde düzen testi için gitmem gerektiğini söyledi doktorum bende Ankara şehir hastanesinde kadın doğumdan bi doktora randevu aldım düzen testi yapılması gerekiyormuş dedim bana öyle bişeyin olmadığını söyledi ve biraz tersledi ve şimdi bende var mı yok mu hiç bilmiyorum doktora da soramıyorum tersliycek diye enfeksiyon olan var mı aranızda ne gibi yöntemler denediniz 😞