Bebik Malum tam kapanma sebebiyle dışarıda yuruyus yapamayacaz. 34.haftadayim evde.leslie yapmak istiyrm ama haftası benim gibi ileri olup yapan var mı? Baslangic olanını mi yapiyorsunuz
Betuledem Bebik ben 29.haftamdayım. Evde odalar arası yürüyüp sonrasında leslie den bazı hareketleri yapıyorum. Korkudan 1 videonun hepsini yapmadım, öyle öyle gün içinde 5 bin adım atmaya çalışıyorum
sinefil Bebik Bir ara yaptım sancı oldu korktum bıraktım şimdi haftada 2-3 kere yapıyorum geri kalan günlerde de yürüyorum. Tam kapanmada hergün Leslie yapacağım ben 45 dakikalık ama hafif tempolu bir videosunu yapıyorum
Bebik Betuledem bende evin içinde mi yurusem leslie mi yapsam kararsızım leslie daha etkili olur ama haftam ileri korkuyrm hareketsiz kalınca da sıkıntı oluyor odem cok