duyguhasan Bak arkadaşımın testlerinde de bir sürü riskler bir şeyler çıkmıştı.Baharun hanımın da dediği gibi, arkadaşımda şeker çıktı tansiyonu filan oynuyordu.Bebeği sağsağlim hatta 3900küsür doğdu,ayrıntılısı da temiz çıkmıştı.Boşuna üzmüşüm kendimi derdi.
Testler tabi yapılıyor şimdi imkanlar çok tıp gelişti.Ancak ne kadar gelişse de %100 olarak bir sonuç vermiyorlar.
O yüzden kendini ferah tut,iyi düşün.Bende 20. Haftamdayım,elimizde kalbimizde değil her gün düşünüyoruz dua ediyoruz,sağlıklı olsun her acıya katlanırız diyoruz.
Pembiş yanaklı başında kırmızı tacınla bebişini kucağına aldığını düşün ☺️