Selam kızlar biz 22 haftalık olacağız yarın ve merak ettiğim birşey var rahim ağzım normal çıktı detaylıda ama bu konuyla ilgili postlar okuduğumda endişeleniyorum yinede. Yani sorum şu ki bu rahim ağzı dediğimiz şey bir anda kısalabiliyormu veya kısalırsa neden kısalır bu konuda bilgisi olan yazarsa çok sevinirim nedense bir kaç gündür bu konuyu çok düşünüyorum 🙏🏻