Kızlar ya cidden çok üzgünüm kafaya takmamaya çalışıyorum ama olmuyor bugün hastaneye gittim adet tarihimi tam hatırlamıyorum doktor bakti karin 28 hafta baş 28+3 bacaklar 31 hafta yani ne olduğunu Ben de tam anlamadım doktor ultrason fotolarını getir dedi ama evde değilim annemlerdeyim evde de kimse yok ya bacakları uzun yada bebeğim geri kalmis inanın hiç bisey düşünemez oldum ilk bebeğim zaten gelişim geriliği ve mikro sefalı doğdu bu ne olcak bilmiyorum 😔