Bgbb0101 Arkadaşlar merhaba. 4+4 gebeyim ama karnımda kahverengi çizgi oluşmaya başladı. Siz de de erken dönemde böyle bişey olmuş muydu , cinsiyeti haber verir mi .
Mutlu_damla Bgbb0101 o aslında hep bizde var olan Bi çizgi. Sadece hamilelikte ki hormonlar yüzünden çıkıyor diye biliyorum. İlerleyen zamanlarda daha da koyulasir. Ama cinsiyet bilgisi maalesef
caninsin90 Bgbb0101 ben ilk hamileligimde cikmisti cizgi dedigin gobeginin ustunde yukari dogru duz beliren killari diyorsan evet bendede olmustu ve genelde erkek lerde oluyor dendi ama ben pek inanmiyorum ki biri yazmis aslinda evet o hep var gebelikte cikiyor gobegimiz buyudugu icin belirginlesiyor ama simdi hamileyim 2cisine hamileyim tekrardan var o cizgi
momsboys Bgbb0101 benim ilk oğlumda cok net bi çizgi vardı bu oglumda yok denecek kadar az 32. haftaya gircem
bebekmuhendisi Bgbb0101 cinsiyetle alakası yok çizginin bazılarında erken bazılarında geç çıkıyor benim diğer hamileliğimde koyu bir çizgiydi bu sana farklı ama cinsiyet aynı çıkma süreleride farklı oldu
Mutlu_damla Bgbb0101 hayır canım o çizgisinin hiçbir zararı yok. Erken ya da geç eninde sonunda çıkıyor. Ama hamilik sonlaninca geçiyor