Kuran Mom850 evet Dr. Benimle dalga geçtipini düşünüyorum özel olduğu için parayla oynuyorlar 2 defa verdiği ilaç kist yaptu bu seferki 34m haftaya gel dedi aderime daha var 1 hafta sonra kist nasıl kendiliğinden geçecek yada niye çağırdı bilmiyorum
Mrd3__ Ben tedavi oldum 21 de çatlatma oldum canım seninki çok büyümüş Mesala benim doktorum yumurta gelişimin de sık sık çağırdı takip için çok şükür ilk ay tedavide hamile kaldım bence doktorunu değiştir derim ben