Merhabalar suan 18 haftalik hamileyim 2.gebeligim. Ben 2 3 gunde bir ara ara hissediyorum haraketleri. Herkes 2. Gebelikte daha erken hissedersin diyordu ama ilk gebeligimde biraz kilolu ve nasil bir his olduğu bilmediğim icin anca 24 te tam hissetmistim. Ama bu sefer panik oluyorum daha once gebelik kayiplarim olduğu icin stres yapiyorum stresten dolayi da belki bebek haraketini zor hissediyorum ama bilmiyorum 2. Gebelikte 18 19 hafta da zor hissetmek normal mi?