Msde_srds Allah sağlıkla evinize geldiğiniz günleri de göstersin 🙏
Benim de 21. Haftadan beri var. Şeker yüklemede şeker çıkmadı ama üst sınıra yakın çıkınca doktor hamur işini kes demişti. Hamur işi de tüketiyorum, bazen tatlı kaçamaklarım olsa da abartmıyorum hiç.. Ona rağmen su azalmadı. Farklı doktorlara gittim, bebeği etkileyen bir durum yok iri bebek olurdu öyle değil, haftasıyla uyumlu, su fazlalığının kaynağı her zaman belli olmaz sebepsiz de olabiliyor dedi. Benim de ilk gebeliğim, havadan nem kapmaya başladım. Su normale dönmediği için de tedirgin oluyorum. Allah hakkımızda hayırlısını versin, sağ salim doğduğunu da görelim inşallah