Kizlar benim son adet tarihim 29 ocak bebeğim şuan 12+5 haftalık ama doktor ultrasyonuna göre 10+1 bu normal mi sizce ya çok tedirginim acaba benim gibi böyle bsiey yaşayan varmı ama adetimden 11 gün geçtiği zaman hamile olduğumu öğrendim ondan mi kaynaklanıyor bilgisi olan varsa cevaplayabilir mi