Arkadaşlar merhaba, 31+4 deyim ve dün covid testim pozitif çıktı😞 6gündür zaten çok kötüydüm ama sanki geçmek yerine daha da kötü oluyorum.. Nefes almak çok canımı yakıyor ama yapılacak bişey olmadığını da söylüyorlar. Öksürdükçe kasıklarım o kadar sızlıyor ki çok korkuyorum bebeğime bişey olacak diye🥺Sizler nasıl atlattınız? Sorunlarınız neler oldu? Var mı tavsiyeleriniz?