Kizlar catlatma ignesi ,klomen kullandigimdan beri adetim normal geliyor 28 gunde, bu sefer igne olmicam klomen kullanmicam ,normal yoldan hamile kalmayi dusunuyorum kizlar? Asilamadan vazgectim bizim degerler simdi duzeldi ilk ½ ay once duzeldi hemen asilama yapmiyim diyorum? Bizim denemeler simdi basliyor… 1 yil dogru tedavi gormedi kocam simdi artik duzeldi dogru ilaclari kullandiktan sonra… ne dersiniz olur mu? Ovulasyon testleriyle takip edicem ovulasyonu…