Serpil0612 canım benim hiç korkma, takiplerini düzenli yaptır bir şey olmaz Allah’ın izniyle.
İlk gebeliğimde böbrek sıkıntılarından hamileliğin tadını alamadım.
Her iki böbreğimde de genişleme vardı, üç kez taş düşürdüm, erken doğum riskin var dediler, 41+0da doğum yaptım.
Gebelikte genelde sağ böbrekte büyüme görülebiliyor. İnşallah seni çok rahatsız etmeden sonuna kadar gidersiniz