Sinyoritaaa Hanımlar demin haberlerde gördüm öğretmen hamilelik psikolojisine girmiş intihar etmiş hiç bir kadın hamileyken yalnız kalmamalıymış hep yalnızmış bir gün annesine gitmiş orda balkondan atlamış birde nazar dualarını bolca okuyalım kötü şeyler gitsin bende gebeyim dualarım hepinizle 🙏🏻❣️
Melisahsendursun Sinyoritaaa bazi gebeler sinir krizi geçiriyor ennufak şeye sinirleniyor bende bazen öyleyim kaybediyom kendimi bu hamilelik sureci bide yalnizsan seni anlayan biride yoksa yaninda...Allah yardımcımız olsun bol bol dualar edelimm.....
Yunusm123 Sinyoritaaa bende bu aralar yalnızlıktan çok etkilenmeye başladım korkuyorum hep ama anlayissiz eşim yine de yalnız bırakıp gidiyor beni sağa sola o yüzden annemlere gidecem kendimi toplayana kadar orda kalacam inş
Sinyoritaaa Melisahsendursun aynen öle ilk gebeliğim ben çok zorlandım Allah kimseyi zor duruma sokmasın ağrılarım hiç geçmedi ara sıra kanamalar ilaçlar hamileliğim kötü geçiyo üstüne bide psikolojik sorunlar olunca insan tükeniyo 😣😣
NekwaSultan Gezin tozun iyi geliyor gunde zaten yarim saat yurumeli son aylarda arttırılarak. Her yalnız kalan intihar mı ediyor ya ne alaka kimbilir ne sebebi vardır zavallının. Öyle her habere takılmayın hanımlar hamileyken insan 2 kat duygusal oluyor bu yüzden ben normal de bile haberleri takip etmiyorum
Sinyoritaaa NekwaSultan yaa orası öle tabi ama benim annemde 40 yaşında doğum yaptı oda balkondan atlamak istediğini söyler dururdu çocuğu istemiyordu korunduğu halde oldu psikolojisi bozuldu haplar kullandı biz hiç uyumaz takip ederdik onu
Sinyoritaaa [bilinmeyen] öle herşeyde etkilenen hamile varsa burda ne işi var onca şey paylaşılıyor insan görüp okuyor sadece bu paylaşım mı böle canınızı sıktı ben WhatsApp durumlarına bile girmem yemek bisey görür canm ister diye insan kendini biliyorsa bazı şeylerden sakınmalı mesela
Lilium [bilinmeyen] siz de maşallah her ayrıntısını paylaşmışsınız neden paylaştınz diye başkasına söylerken