Selam kızlar,
28 haftalık hamileyim, Large beden gecelik aldım bol oldu. Doğumdan sonra sizce nasıl olur? Yani önümüzdeki haftaları sayarsak göbeğim büyüyecek ancak doğumdan sonra inecek mi? Medium beden ile değişmeli miyim? Ne dersiniz? Şuanki hali bol bana. Doğumdan hemen sonra nasıl olur bilmiyorum.
Bu arada markayı tavsiye ederim, çok zarif şeyleri var.
Sevgiler😊❤️