Merhaba arkadaşlar çok kararsız kaldığım için anket yapmak istedim. Daha 9. Haftamdayım Sevilay hanıma gidiyordum ama ilgisizliğinden dolayı doktorumu değiştirmeye karar verdim.
Filiz hanım mı Tuba hanım mı sizce daha ilgili ikisine de giden var mıdır☺️