luna55 Merhabalar hanımlar 16 haftalık hamileyim daha önceleri kanama alanım vardı geçtiğini örendim bu seferde kasık ağrısı ve kasılmayla başım belada bu nasıl geçer progestan ve plutonu baştan beri kullanıyorum.Tecrübe edenler yardımcı olabilirmi
Mrymonek luna55 benimde kasık ağrım oluyodu dün idrar verdim enfeksiyon varmış yani belki böyle bı ihtimalde olabilir
luna55 Mrymonek rutin testlerdemi çıktı bi hafta önce falan aile hekimliğinde yaptırdığım testlerde bişey çıkmadı ama
Mrymonek luna55 evet rutinde çıktı idrar kan vermiştim kan değerlerim güzel idrarda enfeksiyon çıktı ben kaşık bel ağrısı bazen sırt ağrısı yaşıyordum hamilelikten diyordum enfeksiyonda böyle yapabiliyoruz aklınızda olsun.