Merhaba bugün doktora gittim uygulamaya göre 7+1 de idim. Fakat vajinal ultrasonsa 6+0 olarak gözüktü. Kese de bebek te göründü. Kesem 16.06 mm bebek 3,64 mm fakat doktor kalp atışı yavaş dedi haftaya tekrar gel dedi. Bu şekilde olup düzelen oldu mu ? Bu arada kalp atışını duymadık gördük.