Munzurrrrr Kızlar 27 haftalık olduk kontrole gittim bebeğin başı aşağıda çıktı ama doktor korkmamam gerektiğini bebeğin doğum kanalına girmediğini söyledi böyle bi durum başına gelen var mı tedirgin oldum biraz ve bu normal doğum için avantajlı bir durum mu
Cankizimmm Munzurrrrr benim ki 33. Haftada doğum kanalına girdi 37+3 e geldik daha gelen giden yok korkma aşağıda olmayla birşey olmaz benimki hep başı aşağıda idi hatta rahmine çok yaklaşmıştı bı ara
Meleklerimmm3 Korkulacak bir şey yok canım benm ikizlerimin biri 21 diğeri 24 haftadan beri baş aşağıydı hep 37+4 te planlı sezeryan oldum
T-aksoy Valla benimkide keşke öyle olsaydı 36+4 hala ters duruyor. Evet sizinki normal doğum için avantajlı yoksa ters olunca sezaryen olmak zorunda 😕
Munzurrrrr T-aksoy ama geri dönebiliyormuş da ben tedirgin oldum daha erken diye normal doğum istiyorum da ilk gebeliğim
T-aksoy Munzurrrrr inşallah dönmez canım benimki hiç o pozisyonda olmadı mesela hep yandı sonrada ters döndü. Benimde ilk gebelik bende normal istiyordum ama umutlarım 😣😣😣
kucuktosbik27 Munzurrrrr niye tedirgin olduğunuzu anlamadım🤷🏻♀️ bebek cenin pozisyonunu almış ki bu gayet güzel bir durum özelliklede normal doğum düşünüyorsanız☺️ benim kızım 26. Haftada baş aşağı dönmüştü 36 haftalığız hala başaşağı kanala girmediği sürece bir sıkıntı olmuyor ki bunuda demiş doktorunuz
Munzurrrrr kucuktosbik27 evet canım öyle ama etrafımda çoğu insan tehlikeli şimdiden olmuşsa erken doğar gibi laflar yapınca bende endişelendim açıkçası
Alinamoms Munzurrrrr 28den beri baş aşağı şuan 33üm sanırım değişmicek ama bu normalmiş yani o haftalarda dönermiş bebek zaten.
Fatosef Munzurrrrr 29 haftalık oldum benimde bebek dönmüş normal doğum pozisyonu almış dedi doktor. Kanala son haftalarnda giriyor sanırım endiselenme
Munzurrrrr Fatosef normal doğuma bir adım daha yaklaştık ama galiba çatı muane sinde tam belli oluyor
kucuktosbik27 Munzurrrrr sana verebileceğimiz en güzel tavsiye çevrendekilere kulaklarını kapa he de geç çünkü ne hikmetse hepsi bu dönemleri yaşamış hepsi çevresinden şikayetçi ve ne hikmetse hepsi aynı şeyi çevresine yapıyor. Oyüzden doktoruna güven sıkıntı yok diyorsa yoktur çoğumuzda aynı şeyleri yaşıyoruz hiçbir sıkıntı yok şükür ☺️