Beril55 Hanımlar ikili tarama testi sonuçlarım çıktı anlayan varsa yorum yapabilir mi doktoruma yazdım henüz görmedi merak ediyorum. https://resimyukle.io/r/fRy0bg5zeE
Livanur22 Beril55 değerlerden anlamıyorum canım pek ama nt yazan ense kalınlığı gayet normal kalın değil bence bir sorun yok
Mermerve Beril55 canim dusuk risk yaziyo altta zaten yani down send. Olma ihtimali dusuk guzel sonuclarin cok sukur 😊
Beril55 Mermerve tablonun altında öyle yazıyoda ne biliyim değerler filan bi farklı geldi o yüzden bi soruyim dedim teşekkürler🥰