Gizmss Bu durumu yaşayan var mı?ya da kanala inmemesi ne anlama gelir ne zaman iner bilgisi olan yazabilir mi☺️
kavunicibalik Gizmss ilk gebeliklerde doğumdan 2-4 hafta önce, sonraki gebeliklerde doğum sancılarıyla birlikte bebek kanala iniyormuş diye biliyorum. 40+2 yim, benim bebeğim de kanalda değil. Beklemedeyiz😊
Sakinem212 Gizmss kanala girmedi benim 39 haftayı geride bıraktık üstelik normal doğum yaptm 30 dan sonra kanala giren var daha erken ve hiç girmeden doğan var değişiyor kişiden kişiye kanala girerse doğum kolaylaşıyor ama.
sevdegnky Gizmss benim de girmedi. 39+2′deyim. Açılma vs. De yok. Girmeyeceğini büyük ihitmal söyledi doktorum. Kafası da baya büyğk çünkü. Oyuzden sezaryen ihtmali cok yüksek
SutlacimiYedimmiBen kavunicibalik aynen oyle bnmde ikinci 38 haftalik görünüyor olculere göre ve hala kanalda degil ama basi aşağıda
Sakinem212 Gizmss değil benim hem kanala girmedi hem kordon dolanması vardı ona reğmen normal yaptım.