MercimekveAnnesi16 aynısını duyuyorum sürekli yazık günah çok almışsın diyolar oysaki 3 tane hastane çıkışı, 2 takım 03 ay var gerisi 3 6 ay 6 9 ay 2şerli takım onlarda. El kadar çocuk kirlendiğinde kurumadığında ne giydirceksin çocuğa demiyorlar. Alıyorum valla ben. Kimseye kulak asmıyorum, anca ördükleri yelek onla mı duracak bu çocuk. para bizden çıkıyo sizden istemiyorum dedim en son kayınvalideme