Selinbati Kızlar 14+3 haftalığız 1 haftadır rüyamı kabusmu Bilmiyorum hep bebeğimin öldüğü ile ilgili rüyalar görüyorum hiç yaşadınız mı bu arada gece dua etmeden asla uyumam onu sorucak olursanızda
tazeanne123_ Selinbati Allah korusun inşallah bebişini acaba hep kötü şeyler mi dusunuyosun da ruyana geliyo
ikizlerimveben Selinbati Allah hayıra çevirsin olur böyle şeyler. Bende görürdüm ilk zamanlarda. rüyalar tersine çıkarmış, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.
Kubosunyavrusu Selinbati bende cok gördüm canım bilinçaltı oldugunu dusunuyorum cok korkuyoruz oyüzden 😣
Selinbati tazeanne123_ aslında düşünmüyorum çünkü çok halsiz oluyorum ve direk uyumak istiyorum vücudumdaki agrilar hafifleyince
Gamze_23 Bende çok fazla görüyodum 🥰bilinçaltı herhalde oan yetemeyecegımızı koruyamayacagımızı düşünüyoruzdur
Selinbati Gamze_23 Bilmiyorum canim 3 yaşında kızım var sadece lohusa iken görmüştüm böyle kötü kabuslar kızıma hamileyken görmemiştim hiç