Sedakdrogl Haftamdayım. Normalde gebeler sol tarafına yatabiliyormuş. Bende durum tam tersi. Sola yattığımda nefesim daralıyor. Var mi benim gibi olan?
ebru23 Sedakdrogl bende oluyodu saga yatsam mide eksimesi sola yatsam darlaniyodum uyu.ak cok zordu valla siziyodum en sonunda bide geceleri cok oynuyolar
34_21_23 Sedakdrogl ben hep sağıma yatarak uykuya geçmeye alıştığım için bende sağda daha rahat ediyorum ya
Mervekerem Yastığınız alçaksa biraz yükseltirseniz çok iyi oluyor. Yada hamile yastığınız varsa onun üstüne kendi yastığınızı koyup yattığınızda şikayetlerinizin azalacağını düşünüyorum. Ben o şekilde yapıyorum çok rahatladım.