Shnern ben 26 haftalık gebeyim 7 haftadan beri sürekli oluyor benimde kanama alanı vs yok hastanede yattım ama hiç bisey yapmıyorlar sadece serum veriyorlar sürekli yatıyorum ama yine oluyor yine oluyor belimden bacaklarıma doğru Bi ağrı vuruyor sonra kırmızı kanama, ardından 1 hafta kahverengi olarak devam ediyor psikolojik olarak çok çok zor gerçekten