Ben 12. Haftamda ve 30. Haftalarda kendim gratisten aldığım doğal boya ile boyadım hic kokusu yoktu diğer boyalar kimyasal içerdiği icin önerilmiyor ama doğal boyada 0 kötü koku ve suan 36. Haftamdayım gratise uzağım yoksa 1 kere daha boyamak istiyorum.