Benimde bugün çıktı enfeksiyon. Saglikocagindaki doktor kadın doğum ilaç versin dedi kendisi vermedi yarın ona gidicem bakalım. Yazında geçirmiştim bende çok yatkinim ama ara ara oluyorum işte. Dikkatte etmeye çalışıyorum. Bendeki belirtisi sırt bel ağrısı kasık ağrısı. İdrarda yanma olmadı bende onccekinde olmuştu o yüzden şaşırdım yani hamielleige bağlıyordum bel ağrısını filan. Hatta ateş te yapabilirmis. Yarın hemen ilaçlarımı alıp baslicam. Bol su çok idrara çıkma. İlişki sonrası hemen tuvalet yapıp yıkıyorum günde belki 2 3 kere çamaşır değişirim yinede oldu. Nasıl cozucez bilemedim bide ilaçla sonlandırmaya çalışicam bakalm