ben 3. Ye hamileyim ikisi normal doğum oldu canım, tabi onlar erkekti bu kız farklılıklar olur mu bilmem ama zaten iki doğumda birbirinden farklıydı. İlki kendi sancısıyla 40. Hafta da geldi ikincisi suni sancıyla 41. Haftada gelmek bilmedi beni çok zorladı hatta kakasını yapmıştı bir hafta küvözde yattı. 3. İlk doğumum gibi kolay olur İnşaAllah bakalım 3. De olsa insan korkmuyor değil