DuyguTolga valla cnm yurt dısında anne yada bebegn hayati durumu tehlikede olmadgı sürece kimse sezeryan yapmıyorms arkadasım yurt dısında dogum yaptı 2 gün sancı cektm kimse hiç bsey yapmadı dogum baslayan a kadar beklettiler dyo. Bizde sebepsz bile sezeryan a yönlendiryolar bilemyorum. Ben bekle derim sezeryan olacaksan illa onun için bile bekle 35 daha erken