Yamacdoruk diyetine harfiyen uygula bi sorun çıkmaz canım korkma. Şeker ölçüm aleti al, sabah öğle akşam artık ne zaman ana yemek yiyorsan, açlık ve tokluk ölçümleri yap. 10 15 gün boyunca not et Bi yere, doktorununa göster o söyler sana diyetin yarayip yaramadığını. Ama diyetine uyuduğun halde yine de yüksek çıkarsa ilaç başlayabilir. Sorun olmaz korkma. Doktorlar bebeğe zararı olacak ilacı vermezler 🌸 hamilelikte açlık 90 tokluksa 150 a kadar normal sayılıyor. Ki normal diyabetlilerde de öyle zaten.