3 yıldır aynı işlerinde çalışıyorum.32. Haftada doktorumdan çalışabilir raporu alacağım.Sigorta dan para almak için ne yapmamız gerekiyor?Çalışabilir raporunu muhasebeye vermem gerekiyor herhalde onun dışında yapmam gereken bisey var midir? Birde ben doğumdan sonra çok izin kullanmayacağım doğumdan önce 2 doğumdan sonra 3 hafta gibi bir izin kullanacağım.Sigortaciyim evden çalışıyorum zaten annem ve kayinvalidem ile bebeğe bakacağız ben isim olduğu zamanlar işimi yapacağım.Sigortamin kesintisiz yatırılmasında bir sorun olur mu alacağım parayı etkiler mi?Kısacası bu parayı almak için olmasi gerekenler nelerdir yardımcı olan arkadaşlara şimdiden tesekkurler