Hmy12 Bayanlar bizim 28. Hafta bacaklarım kasik bölgemden başlayan yer ağrımaya başladı. Ayağa kalkınca yürümekte zorlanıyorum . Bu sorunu yaşayan var mı doktor randevum haftaya daha
Eliz21 Normal o ben 34 haftalık oldum hala devam ediyor o kasık ağrıları bazen yürümekte zorluk çekiyorum