Basak41 10 gün önce sezeryan doğum yaprım banada doğum sonrasında hem hastanede kaldığım süre boyunca hep yaptılar hemde reçeteme yazdılar evde eşim yapıyor 10 tane yazmışlar bitmek üzere, sezeryan sonrası pıhtı atmak içinmiş kan sulandırıcı yani, iğne değilde ilaç çok yakıyor acıtıyor 😐