Mucizemmmm34 34_21_23 hamilelikte silverdin kullanılmıyor lütfen öneri alırken araştırmanızı iyi yapın
34_21_23 Mucizemmmm34 merak etmeyin pat diye atlamam zaten 😊 bakayım dedim doktoruma sordum bunları hiç birşey sürme sadece bebek bepantolü ve soğuk uygula dedi
Misto Mucizemmmm34 ben zaten gebelikte kullaniliyor demedim doktor degilim sonuçta gebelikte kullanilan krem olsa bile burdakilerin söylediği üzerine hiçbisey kullanmaması gerekiyor sorsun doktoruna danışsın öyle kullansın ben sadece tahrişe iyi gelen bişey söyledim
Mucizemmmm34 Bence siz bunun için doktorunuza danışın çünkü gebelikte maalesef her krem kullanılmıyor içerik bakımından kortizon içeren kremler söylenilen kremler
1incir 34_21_23 Aynı seyi 2 gün önce yaşadım baska bi kız aldı beni resmen yoldu ve göremiyorum göbeğimden ama sanırın yara oldu Bebek pudra sı sürdüm şimdi daha iyiyim
34_21_23 1incir bende bebek bepantolü sürdüm biraz iyi geldi ya ne illet bi durum 🤦🏻♀️ Penguen gibi yürüyorum 😂
34_21_23 Nisaaa kendi kendime laf söyledim bende gezseydin öyle ne vardı sanki diye 🙈 iç çamaşırımı çıkardım penguen gibi yürüyorum bende valla😀 inşallah çabuk geçer
Nisaaa 34_21_23 ben neler neler söylemedim ki 😂😂 36+1 im valla jilet yaptım kalanda kalsın dedim ağda mahfetti zaten dedim kendi kendime