Aysetoygar Merhabalar annelerim ben 34+3 üm yeni kontrolden geldim bebeğimin kilosu birazcık önden gidiyomuş 2.351 miş miniğim bu durumda böyle giderse erken doğum gibi durum olabilirmi ?
Nuraygokce Aysetoygar sizinle aynıyım bnde dün kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 2542 çıktı bana doktorum hiç öyle bişey söylemedi 🤔normal bnce
34_21_23 Aysetoygar benim 32+5 te 2190 gramdı banada 10 gün kadar önde gidiyor dedi ama erken doğum olmuyor kilosu önde olunca.
Aysetoygar Nerminaslannn 2 hafta önce kontrolde 10 gün önde olduğunu söylemişti ama bu sefer söylemedi başı çok kalabalıktı doktorun cinsiyeti erkek
Aysetoygar Nuraygokce Hay maşallah 🤩 valla ben anlamadım ki önden gidiyo felan dedi ama 15 gün sonra tekrarla çağırdı bakalım🤷🏻♀️
en_guzel_emanetlerim Aysetoygar bizim kilomuz 31+5de 2130 gramdı 33 haftaya uyumlu iki hafta önden gidiyor denilmişti herhangibi bir sıkıntı olmuyor sadece bebiş biraz iri kilolu olacak
Dilara_guess Aysetoygar canım kilosu normal bence benimkide o haftalarda yaklaşık öyleydi endişelenme erken gelir diye🙏🏻
cemreninannesi67 Aysetoygar 33 haftalık 2700 gramdı benim miniğimde 49 cm boyu bizimde önde gidiyo dedi
Gamzeakd Aysetoygar 34. Hafta için kilo normal önde değil bence canım . Oğlumu 35 . Haftada 2700 doğurdum . Önde falan hiç denmemişti ..
Derinin-annesi Aysetoygar 33+3 teyim.2447 gram cıktı bugun.Benımkı de önden gidiyor.Kilosu fazl olunca normal dogumu etkılıyor sadece.
Bebik Aysetoygar bende bugun 33+3 kontrolüm vardi 2187 gr di doktor normal dedi bence sizinki haftasinda
Cankizimmm Aysetoygar normal gibi sanki ama bilemedim. Erken doğum olmaz ama gelişimi iyi olursa sadece sezeryan için tarih verebilir 38. haftada