Gamzeli perşembe nstde sancım cıkmıstı biraz gel çatına bakalım dedi ve bana sen ağrı hissetmiyomusun açılman var dedi ben şok dedim bişeyler yaşıyorum ama anlam veremiyorumki ilk defa doğum yapıcam inşallah. muayeneden sonra 2gündür kasılmalarım ve düzensiz sancılarım oluyo tetikledi sanırım adet sancısına benzetebilirim belden girip karın ve kasıklardan aşağıya doğru çıkan bir ağrı