Merhaba güzel anneler ❤️
19+6 haftalık hamileyim , yaklaşık 2 haftadadır sırt üzeri uzandıkça göbeğimde bir kıpırtılar var ,nasıl desem bazen hafif sanki içimde böcek yürüyor gibi acaba bu bebek hareketi mi , yoksa doktorların dediği gibi bagırsak hareketleri mi