Secil_46 doktorunuz normal dediyse normaldir yani sizi terslemek için söylemiyorum yanlış anlamayin ben 33 haftadayım 13 kilo aldım göbeğim popom aldı başını gitti fazlalıksa fazlalik yani bu çokta önemli değil zaten doğumdan sonra gidicek her bebegin gelişimi farklıdır kimi bebek beslenmiyor gelişimi geri kalıyor bu da hiç bir annenin istemeyecegi birşey tabiki takılmayın yani