Öncelikle ne kadar zor bi hamilelik geçirirseniz geçirin önemli olan inanmak ve dua etmek❤️ 8 gün sonra nasip olursa bende inşallah genel anestezi ile sezeryana giricem 2.doğumum 8 yıl sonra kızıma bi kardeş geliyor buradan o kadar çok şey öğrendim ki kimseyle kötü tartışmam kalp kırmam olmadı çok şükür bugun ciğer geliştiricinin birini oldum yarında diğerini olucam 6 mayısta doğumdan sonra inşallah sizinle bende o güzel duygularımı anlatarak paylaşırım rabbim isteyen herkese nasip etsin dualarınızı eksik etmeyin 🥰 rabbim bu yolda giden herkesi sağsalim evladına kavuşmak nasip etsin🤲🏻 Biraz duygusala bağladım uzattım kusura bakmayın 🙈